Windows 8.O nouă viziune

Windows 8 - Un aer proaspăt pentru utilizatori

Recent am devenit utilizator de Windows 8 şi pot spune că este o schimbare binevenită din partea celor de la Microsoft.Interfaţa Metro schimbă ecranul clasic cu care ne-am obişnuit până acum, înlocuindu-l cu unul mai interactiv şi usor de folosit.
Desktop sau ultrabook, tabletă sau smartphone, Windows 8 a fost conceput să se adaptaze la orice device pentru a satisface la maximum cerinţele utilizatorului.
Astfel a aparut şi HTC 8X.Creat pentru persoanele mereu active pentru care eficienţa este prioritară, HTC 8X îmbină perfect un hardware puternic şi un sistem de operare rapid şi intuitiv.
 HTC 8X
Creat de HTC, definit de Windows 

De ce îmi doresc un HTC 8X?

Deoarece Orange Smartphone Testers îmi oferă  şansa să încep anul cu un telefon nou.
Şi pentru că  este un telefon grozav.Are un sistem de operare stabil, un procesor Krait dual core, o cameră performantă de 8 MP şi o mulţime de aplicatii.
Şi nu în ultimul rând, il pot sincroniza cu contul meu de pe Windows Live şi cu jocurile mele de pe XBOX,ceea ce reprezintă un mare avantaj pentru mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu